niedziela, 14 czerwca 2015

Liebster Award~

Tam, tam, tam... po raz trzeci zostałam nominowana do Liebster Award~~

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
Zostałam nominowana przez: Be Happy- it drives people crazy. (za co bardzo dziękuję)
Nominuję: Tym razem nikogo nie nominuję. 
  
 1. Czym dla Ciebie jest szczęście?
2. Jak widzisz siebie i swoje otoczenie za 10 lat?
3. Wolisz szczęście czy pieniądze? - Uzasadnij.
4. Gdybyś mogła zamieniać się w dowolne zwierze - w jakie byś się zamieniała.
5. Za czym - albo za kim- tęsknisz najbardziej?
6. Masz do wydania MILION dolarów. Co z nim zrobisz?
7. Na jeden dzień posiadasz super moc. Jaka to moc i jak ją wykorzystasz?
8. Czy jest w Tobie coś, co wyróżnia cię na tle innych?
9. Kto jest dla Ciebie autorytetem i dlaczego?
10. Gdzie chowają się wszystkie smutki?
11. Pytanie do dyspozycji : podziękowania, przeprosiny, coś miłego dla czytelników? 


Moje odpowiedzi:

1. Szczęście jest dla mnie momentem kiedy niczego mi nie brakuje. Mogę być cała w błocie, moje stopy mogą mnie potwornie boleć, a żołądek może mi się skręcać z głodu, ale gdy jestem na szczycie góry i widzę te piękne widoki czuję, że niczego mi w tym momencie nie brakuje- jestem szczęśliwa. 
2. Hmy... chyba będę wtedy już po studiach~~ szczerze chciałabym wtedy mieć już wtedy kochającego męża i dziecko... >m< 
3. Wybrałabym szczęście. Dlaczego? Tak jak wyżej pisałam- szczęście jest dla mnie wtedy kiedy czuję, że niczego mi nie brakuje w danym momencie. Gdybym miała same pieniądze- mogłabym kupić wszystko, ale i tak czułabym, że czegoś mi brakuje. 
4. Chciałabym się zamienić w słonia *^* Są to cudowne, piękne zwierzęta, które kocham. Nie mają naturalnych wrogów i są wierne swoim stadom. Chciałabym być małym słoniem >o<
5. Chyba za moim zmarłym dziadkiem. Był on dla mnie od dziecka wielkim wsparciem. 
6. Kupiłabym nowe mieszkanie dla mnie i mojej rodziny >n< Pojechałabym w długą podróż z przyjaciółką... kupiłabym wiele książek i płyt ~~
7. Chciałabym móc się teleportować, aby zobaczyć jak najwięcej miejsc~~ 
8. Jestem dość wysoka ^o^ heh 
W otoczeniu moich znajomych wyróżnia mnie to, że tylko ja kocham dzieci >x< 
I wiele osób mówi mi, że jestem nadto dojrzał xD ( no nie jestem pewna) 
9. Na pewno jest dla mnie niem moja mama. Podziwiam ją. 
Przez długi czas brałam wzorce od mojej polonistki z podstawówki- cały czas jest dla mnie wzorem.
W show biznesie podziwiam Hyune (4minute)- jest dla mnie cudowną kobietą.
10. W mojej łazience. >m< I w zeszycie w którym pisze opowiadania. Gdy dodaje coś smutnego to zazwyczaj wcześniej byłam bardzo smutna :P
11.  Chcę gorąco podziękować wszystkim, którzy czytają i komentują moje wypociny. Nie wiecie jak wiele radości sprawia mi to, że czekacie na moje opowiadania, dopytujecie się o nie... Dziękuję.
Dziękuję czytelnikom, którzy są ze mną od niedawna i tym którzy wspierają mnie od początku. 
Przepraszam was za to, że tyle musicie czekać na nowe rozdziały... pracuję nad tym >o<
Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że będziecie dalej czytać moje scenariusze~~  Kocham was <3

W tym tygodniu, najnowszy post pojawi się co najwyżej weekend- jadę do Sandomierza, a mój laptop idzie do naprawy... Czekajcie <3  Pozdrawiam- Kosuk~~  

1 komentarz:

  1. Chukhahae!!! :* I czekam na kolejny scenariusz ^.^

    OdpowiedzUsuń